عاشقانه های ساده

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰



انجام پایان نامه ارشد مدیریت

• دسته بندیآموزش های تحقیق بر اساس هدف
بر اساس هدف پژوهش ها به پژوهش های بنیادی و کاربر دی تقسیم می شوند. اما زهره سرمد معتقد است پژوهش ها بر اساس هدف به سه دسته تقسیم می شوند: تحقیق بنیادی، تحقیق کاربر دی و تحقیق و توسعه. با عنایت به توضیح ات زیر می توان گفت تحقیق و گسترش خود نوع تحقیق کاربر دی است.

- تحقیق بنیادی: پژوهشی است که به کشف ماهیت اشیاء پدیده‌ها روابط بین متغیرها، اصول، قوانین و تولید و ساخت یا تست تئوری‌ها نظریه‌ها می‌پردازد و به گسترش مرزهای دانش رشته علمی کمک می‌نماید. هدف مهم این نوع پژوهش تبیین ارتباطات بین پدیده ها، آزمون نظریه ها اضافه کردن به دانش موجود در یک زمینه ویِژگزینشه است. جهت مثال "تحلیل رابطه اعتماد و تعهد در ارتباطات صنعتی" نمونه تحقیق بنیادی است. سطح گفتمان کلی و انتزاعی در حوزه یک علم است. تحقیق بنیادی می تواند نظری یا تجربی باشد. تحقیق بنیادی نظری از روش‌های دلیل عقلانی قیاسی استفاده می‌کند بر پایه مطالعات کتابخانه‌ای انجام می‌شود. تحقیق بنیادی تجربی از روش‌های دلیل استقرائی استفاده می‌کند و بر پایه روشهای میدانی انجام می‌شود.

- تحقیق کاربر دی: پژوهشی است که با استفاده از نتایج بررسی ها بنیادی به منظور بازبینی و به کمال رساندن رفتارها، روش‌ها، وسائل ها، وسایل، تولیدات، ساختارها و الگوهای مورد استفاده جوامع آدم ی انجام می‌شود. هدف تحقیق فرد دی گسترش دانش فرد دی در یک زمینه ویِژگزینشه است. در اینجا هم سطح گفتمان انتزاعی کلی ولی در زمینه ویِژگزینشه است. برای مثال "ارزیابی میزان اعتماد مشتریان به سازمان فرضی" نوع تحقیق فرد دی است.

• دسته بندیروش های تحقیق بر اساس نحوه گردآوری داده ها
سرمد معتقد است پژوهش ها بر اساس شیوه گردآوری داده ها به دو دسته تقسیم می شوند: تحقیق توصیفی تحقیق تست ی

- تحقیق توصیفی یا غیر تست ی حاوی 5 دسته است: پیمایشی، همبستگی، پس رویدادی، کار پژوهی، تحلیل موردی

- تحقیق آزمایش ی به دو دسته تقسیم می شود: تحقیق تمام آزمایش ی تحقیق نیمه آزمایش ی


1- تحقیق توصیفی یا غیر تست ی

تحقیق توصیفی یا غیر تست ی حاوی 5 دسته است: پیمایشی، همبستگی، پس رویدادی، اقدام پژوهی، ارزیابی موردی

1-1. تحقیق پیمایشی (Survey Research)

در این نوع تحقیق هدف ارزیابی توزیع ویژگیهای یک جامعه است بیشتر تحقیق های مدیریت از این نوع است . در پژوهش پیمایشی پارامترهای جامعه نقد می شوند. در اینجا پژوهشگر با انتخاب نمونه ای که معرف جامعه است به تحلیل متغیرهای پژوهش می پردازد. پژوهش پیمایشی به سه دسته تقسیم می شود:

1-1-1.روش مقطعی (Cross Sectional): گرد آوری داده ها در مورد یا چند صفت در مقطع زمانی خاص. جهت مثال تحلیل میزان علاقه دانشجویان سال اول دبیرستان به ادامه تحصیل در رشته خاص

1-1-2.روش طولی (Longitudinal): در نقد پیمایش طولی، داده ها در طول وقت گردآوری شده تا رابطه بین متغیرها در طول سنجیده شود. برای مثال «سیر تحول ثبت نام دانشجویان یک دختر در دوره های تحصیلات تکمیلی» یا «تحلیل تحول مهارت های زبان فارسی پایه اول تا پنجم ابتدائی». نتایج بررسی ها و تحقیقات تحولی که به تحلیل روندها تحول پدیده ها در طول زمان می پردازند از این دسته هستند .

1-1-3.راهنمای دلفی (Delphi Technique): جهت تحلیل نظر های یک جمع مالک نظر درباره یک مساله ویژه می توان از این تکنیک مصرف کرد. مانند «ارزیابی دیدگاه اساتید دانشگاه در باره طرح نو آموزش ی»

1-2. تحقیق همبستگی (Correlational Research)

در این نوع بررسی ها رابطه بین متغیرها بر طبـق هدف پژوهش ارزیابی می گردد. در بررسی ها همبستگی چنانچه هدف پیش بینی متغیرهای وابسته بر اساس متغیرهای مستقل باشد به متغیر وابسته متغیر ملاک به متغیر مستقل متغیر پیش بین گویند. همچنین وجه تمایز تحقیق همبستگی با تحقیق تست ی در این است که در اینجا متغیرهای مستقل دستکاری نمی شوند. بر اساس هدف به سه دسته تقسیم می شود:

1-1-1. همبستگی دو متغیری: هدف ارزیابی رابطه همزمانی متغیرها است به جمله دیگر میزان همموسیقی ی تغییرات دو متغیر است. در بیشتر نتایج بررسی ها و تحقیقات همبستگی دو متغیری از مقیاس فاصله ای با پیش فرض توزیع نرمال محاسبه ضریب همبستگی پیرسون استفاده می شود. مثال: رابطه اسناد ثبات مرکز علیت با خوب یت در عملکرد

1-1-2. تحلیل رگرسیون: در ارزیابی رگرسیون هدف پیش بینی یک یا چند متغیر ملاک براساس یا چند متغیر پیش بین است. چنانچه هدف ارزیابی متغیر ملاک از متغیر پیش بین باشد از رگرسیون آسان استفاده می شود. اگر ارزیابی متغیر ملاک بر اساس چند متغیر پیش بین باشد از رگرسیون چندگانه (Multiple) مصرف می شود. اگر همزمان چند متغیر ملاک بر اساس چند متغیر پیش بین ارزیابی شود از رگرسیون چند متغیری (Multivariate) مصرف می شود.

1-1-3. تحلیل کوواریانس: در برخی تحلیل ها هدف ارزیابی مجموعه ای از همبستگی های دو متغیر متغیرها در جدولی به نام ماتریس همبستگی یا کوواریانس است که با پیشرفت در زمینه برنامـه های آماری میسر شده است. نقد علت ی و حل معادلات ساختاری از این دسته هستند .

1-3. تحقیق پس رویدادی (Ex-Post Facto)

به تحقیق پس‌رویدادی تحقیق علی-مقایسه‌ای نیز گویند. تحقیق پس‌رویدادی به تحقیقی گفته می شود که پژوهشگر علت احتمـا لی متغیر وابسته را مورد نقد قرار می دهد. چون متغیر مستقل و و ابسته در قدیم رخ داده اند لذا این نوع تحقیق غیر آزمایش ی را تحقیق پس رویدادی می گویند.

2- تحقیق تست ی

تحقیق آزمایش ی به دو دسته تقسیم می شود: تحقیق تمام تست ی تحقیق نیمه تست ی


در بیشتر پژوهش های علوم آدم ی نظر به اینکه هدف مهم از انجام پژوهش ارزیابی یک مورد به نحوه میدانی است می توان گفت پژوهش نامبرده از نظر هدف در حیطه پژوهش های کاربر دی است . از طرف دیگر با توجه به اینکه در این پژوهش ازراهنمای های تحقیق کتابخانه ای و نیزشیوه های میدانی نظیر پرسش نامـه استفاده شده است، می توان بیان کرد که پژوهش حاضر بر اساس ماهیت و روش گردآوری داده ها، یک پژوهش توصیفی-پیمایشی است.

  • امیر عاش
  • ۰
  • ۰



بیت رپ

آواز: جمله است از به کار بردن صدا بنا بر قوانین و اصول آهنگ مناسب ترین وسیله برای بیان احساس ات هیجانات است . زیبنده ترین صوت برآمده از حنجره و تار های صوتی آدم آواز است ، عده ای آواز را جهت حس لذت مطبوعیت آن عده ای برای فراموش کردن خستگی عدم توجه به گذشت زمان و بعضی دیگر برای تخفیف یا زائل کردن یک حالت روحی به کار می برند . عده ای برای برانگیختن قوه تخیل تصور شنوندگان از آواز یاری می گیرند . در موسیقی ایرانی لطف و دلربایی به ساز و آواز بستگی دارد . آواز های ایرانی نمودار نیز اکنون ت داخلی آدم هستند خواه شاد یا غمگین مخفی های داخلی را آشکار و پستی بلندی را برای اندیشه اندیشه هموار می سازند . آواز ایرانی در اکثر موارد ضرب به خصوصی ندارد ، نوازنده و خواننده در حین اجرا به تناسب ذوق خود چیزی بدان می افزایند یا از آن می کاهند به این کاستن و اضافه کردن که در چهار چوب و قالبی معین به نام ردیف انجام می گیرد بداهه خوانی و بداهه نوازی می گویند .
آواز سنتی ایران چهارچوبی دارد که آن را ردیف آوازی می گویند و هر آوازی که خوانده می شود همـواره بر دستگاهی از هفت دستگاه ردیف منطبق است . کسی که با ردیف آوازی آشنایی داشته باشد بعد از شنیدن یک قطعه ی آوازی می تواند دستگاه و گوشه ی مربوط به آن قطعه را تشخیص دهد .
(( اجزای آواز سنتی ))
(( درآمد )) : در اجرای هر آوازی اکثرا ٌ ًدر ابتدا درآمد خوانده می شود ، درآمد اولین گوشه ی هر دستگاه یا آواز است شنونده با شنیدن درآمد بلافاصله تشخیص می دهد که خواننده قصد اجرای چه دستگاه یا آوازی را دارد .
در شروع درآمد کشش صدا زیاد است . هر دستگاه یا آوازی یک یا چند درآمد دارد و گوشه های هر دستگاه یا آواز هم به نوبه ی درآمدی کوتاه می باشند . چنانکه در گذشته رسم بود که استاد به شاگرد می گفت : سلمک را درآمد کن .
در اجرای درآمد خواننده ، شنونده را آماده شنیدن حتمـا ت مهم دستگاه می نماید و در ابتدا به او می فهماند که حال هوای دستگاه چگونه است و در چه حالتی بایستی دنباله رو جریان موزیک باشد .
(( فرود )) : فرود نیز مانند درآمد در اجرای آواز ارزش ویژه ای دارد ، همانگونه که شنونده از درآمد یک آواز تشخیص می دهد که چه دستگاه یا آوازی قرار است خوانده شود از فرو هم درمی یابد که چه دستگاه یا آوازی اجرا شده است . لیکن فرود به عنوان یک گوشه بیان نمی شود بلکه جهت خاتمه دادن به گوشه مورد استفاده قرار می گیرد .
هر دستگاه یا آوازی فرود منحصر به فرد خود را دارد و چنانچه فرود صحیح اجرا نشود آواز دلنشین و مطبوع نخواهد بود . زمانی که خواننده مثلاً در شروع اجرای آواز خود درآمد ماهور را میخواند بایستی در انتها نیز فرود ماهور را اجرا نماید در اجرای آواز مرکب یا در مرکب خوانی احتمالا خواننده در دستگاه ها یا آواز های مختلف گوشه هایی را بخواند و اصطلاحا ً مدگردی نماید ولیکن در انتها به همان دستبعضی فرود می آید که از آن شروع به خواندن کرده است .
(( مثنوی )) : در گاهی دستگاه ها آواز ها گوشه ای تحت عنوان مثنوی دیده می شود ، مثنوی در واقع گل چینی از گوشه های دستگاه یا آواز مربوطه است درآمد و فرود است . در اجرا ی مثنوی اکثرا ٌ ً کشش صدا بیشتر است .

  • امیر عاش
  • ۰
  • ۰



روش نگارش یک مطلب علمی-پژوهشی

گزارش میزان ارجاع به مجله های (JCR (Journal citiation Report هر سال توسط انستیتو اطلاعات علمی ISI ( Institute for scientific Information) واقع در شهر فیلادلفیای آمریکا منتشر می گردد.
این گزارش حاوی اطلاعات ارزشمندی پیرامون مجله ها و رتبه بندی آنها می باشد.

فاکتور تأثیر (Impact Faktor)، برای نخستین بار در سال 1995 و توسط بنیانگذار ISI گارفیلد Garfield مطرح شد و به سرعت به صورت دستورالعملی جهت گزینش بهترین مجله ها به کار رفت. حقیقت این است که این فاکتور ابزار کاملی برای اندازه گیری کیفیت مقاله ها نمی باشد، بلکه چون روش بهتری وجود ندارد و در حال حاضر نسبت به دیگر معیارها برای ارزیابی علمی از مزایایی برخوردار است، لذا عموماً مورد استفاده قرار می گیرد.

JCR بیش از 7500 مجله معتبر را در حدود 200 حوزه موضوعی از سال 1997 به بعد در بر می گیرد و با استفاده از آن می توان مجله ها را در حوزه های تخصصی، طبقه بندی و شاخص های رتبه بندی آنها را بررسی کرد. JCR در دو نسخه موجود است، نسخه علمی آن در بر گیرنده بیش از 5900 ژورنال علمی و نسخه علوم اجتماعی مشتمل بر 1700 ژورنال است. JCR از طریق Web of knowledge به شرط پرداخت وجه اشتراک قابل بررسی است.

ضریب تاثیر (IF) چیست؟

فاکتور تاثیر به صورت میانگین، تعداد ارجاعات به یک مورد قابل استناد (نظیر مقاله پژوهشی، مقاله مروری، نامه، یاد داشت، چکیده و..) در یک مجله علمی در طول زمانی معین تعریف شده است. فاکتور تأثیر، تعداد ارجاعات به مقاله های منتظر شده در دو سال قبل مجله تقسیم بر تعداد مقاله های منتشر شده در دو سال مذکور است.

در مواردی فاکتور تأثیر مجله بطور میانگین (که معدل فاکتور تأثیر طول دوران فهرست شدن آن مجله در ISI می باشد)، نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
این شاخص مهمترین و در عین حال کاربردی ترین شاخص ارزیابی مجله ها از نظر ISI است. این عامل همه ساله توسط ISI بر مبنای ارجاعات به هر یک از مجله های علمی آن محاسبه می شود و نتیجه در گزارش JCR منتشر می شود.

این ضریب نه برای مقاله یا نویسنده بلکه برای مجله محاسبه می شود. محاسبه بر مبنای یک دوره سه ساله صورت می گیرد.

چگونه یک مقاله ISI ارزیابی می شود؟

برای اینکه بتوانید یک مقاله بنویسید، لازم است در این زمینه اطلاعاتی داشته باشید. اگر این مقاله را برای مؤسسه اطلاعات علمی ISI می نویسید، احتمالاً برایتان مهم است که بدانید این مقاله ها چگونه ارزیابی می شود.

امروزه ارزیابی مقاله های علمی یکی از دغدغه های جوامع علمی می باشد. مؤسسه اطلاعات علمیISI برای ارزیابی تحت پوشش فهرست نویسی خود، سه شاخص در نظر گرفته است:

1- فاکتور تأثیر گذار (IF): این شاخص مهمترین و در عین حال کاربردی ترین شاخص ارزیابی مجله ها از نظر ISI است.

2- شاخص فوری(Immediately): تعداد ارجاعات به مقاله های منتشر شده مجله در سال مورد ارزیابی تقسیم بر تعداد مقاله های منتشر شده در همان سال مجله مذکور است. این شاخص در حقیقت شیب رشد منحنی ارجاعات را بیان می کند.

3- شاخص نیمه عمر استناد(Cited Half-Life):نیمه عمر ارجاعات یا نیمه عمر استناد، تعداد سال هایی است که از سال ارزیابی باید به عقب برگشت تا شاهد پنجاه درصد کل ارجاعات به مجله در سال مورد ارزیابی باشیم.

به عبارت دیگر، این شاخص مدت زمانی که نیمی از کل استنادات به آن مجله صورت پذیرفته باشد را نشان می دهد و در حقیقت سرعت کاهش میزان ارجاعات به مجله را بیان می کند.

بدیهی است که وقتی مقاله های یک مجله ارزش خود را برای ارجاعات، زود از دست بدهند (مقاله ها سطحی باشند و خیلی زود بی ارزش شوند)، تنها به مقاله های جدید مجله ارجاع داده می شود.

این موضوع باعث می شود که نیمه عمر ارجاعات به مجله کاهش یابد. بنابراین هر چه نیمه عمر ارجاعات به مجله بیشتر باشد، نشان می دهد که ارزش مقاله های مجله در طول زمان بیشتر حفظ شده است و هنوز مورد ارجاع قرار می گیرند.

در مجموع هرچه نیمه عمرارجاعات به یک مجله بیشتر باشد، ارزش مجله بالاتر می رود.

در پایان هر سال، مجله های تحت پوشش فهرست نویسی ISI که در فهرست وبگاه علم (Web of Science=WOB) قرار گرفته اند، ارزیابی می شوند.

معیارهای ارزیابی و سنجش همان شاخص های ارزیابی ISI (سه شاخص اشاره شده دربالا) می باشند. نتایج این ارزیابی نیز درگزارش های ارجاع مجله JCR هر سال جهت اطلاع عموم اعلام می شود.

در بین فاکتورهای بالا، فاکتور تأثیر، کاربردی ترین شاخص می باشد و امروزه به طور گسترده ای در درجه بندی و ارزیابی مجله های مورد استفاده قرار می گیرد. این فاکتور در حقیقت توانایی مجله و هیأت تحریریه آن را در جذب بهترین مقاله ها نشان می دهد.

بانک اطلاعات ISI، مرکزی برای فهرست نمودن و پوشش دادن جامع مهمترین مجله های علمی منتشره در دنیا به منظور تبادل اطلاعات میان پژوهشگران مختلف می باشد.

پر واضح است که منظور از پوشش جامع، فهرست نمودن کل مجله های علمی منتشر شده در جهان نمی باشد. چرا که از طرفی مقرون به صرفه نیست و از طرف دیگر تمام مجله های نشر یافته در جهان از استانداردهای ISI پیروی نکرده اند و از غنای علمی لازم برخوردار نیستند. ارزیابی مجله های علمی ISI به طور مستمر و مداوم هر دو هفته صورت می گیرد.

ارزیابی کنندگان ISI در حدود 2000 عنوان جدید را سالانه مورد ارزیابی قرار داده و تنها 10 تا 12 درصد از مجله های علمی ارزیابی شده، انتخاب می شوند. هر مجله علمی قبل از انتخاب شدن و فهرست شدن در ISI یکسری مراحل ارزیابی را پشت سر می گذارند.

از جمله عوامل مورد ارزیابی و رعایت استانداردهای بانک اطلاعاتیISI، کمیته علمی منتخب مجله، تنوع بین المللی مقاله های چاپ شده درآن، نشر به موقع مجله و جایگاه نشر آن می باشد.

لازم به ذکر است که هیچ یک از این عوامل به تنهایی مورد بررسی و ارزیابی قرار نمی گیرد، بلکه با بررسی مجموع عوامل، یک امتیاز کلی داده خواهد شد.

از جمله مواردی که در ارزیابی مجله مورد توجه قرار دارد این است که عنوان مقاله ها، چکیده و کلمات کلیدی باید به زبان انگلیسی باشد همچنین توصیه می شود که منابع نیز به زبان انگلیسی نوشته شوند.

اگر چه اطلاعات علمی مهم به تمامی زبانها به چاپ می رسد، اما موارد ذکر شده باید به زبان انگلیسی باشد تا تحت داوری و ارزیابی ISI قرار گیرد زیرا ارزیابی کنندگان مجله های علمی در ISI نمی توانند عناوین ومنابع بکار رفته در مقاله ها را به زبان انگلیسی ترجمه کنند.

داوری علمی و تخصصی مقاله های چاپ شده در مجله توسط داوران نام آشنای علمی از جمله عمده ترین موارد مورد توجه ارزیابی کنندگان می باشد که گویای اعتبار و غنای علمی مجله است.

سه پایگاه WOS ، EST و JCR از معتبرترین پایگاه های علم سنجی هستند که توسط مؤسسه اطلاعات علمی ISI تهیه و روز آمد سازی می شوند.

پایگاه Essential Science Indicators) ESI بر مبنای دوره های زمانی 10 ساله، به ارائه آمار در قالب شاخص های تعیین شده تولید علم از جمله رتبه علمی کشورها بر اساس تعداد تولیدات علمی، تعدا کل استنادها و نسبت استناد به تولیدات علمی می پردازد.

در پایگاه Web of Science(WOS) امکان جستجو و استخراج اطلاعات در طول دوره های زمانی مختلف بر اساس شاخص های گوناگون علم سنجی وجود دارد.

پایگاه (JCR (Journal citation Reprts به ارائه گزارش استنادی نشریه ها می پردازد.

از طرفی تعداد نشریه هایی که هر کدام از این پایگاه ها نمایه می کنند نیز با دیگری متفاوت است.

بهترین معیارهای ISIبرای نمایه کردن مجله ها چیست؟

در سایتISI چهار مورد به عنوان ملاک های اصلی نمایه شدن مجله آمده است که عبارتند از:

1- زمان بندی نشر، تعریف شده باشد یعنی معلوم باشد که فصلنامه است، ماهنامه است یا... و در موعد معین هم آماده شود.

2- فرآیند داوری برای مجله تعریف شده باشد.

3- قواعد نشر بین المللی را رعایت کند. برای مثال، عنوان مجله گویای محتوای آن باشد.

4- مقاله به هر زبانی که باشد مهم نیست ولی چند مورد در آن باید به زبان انگلیسی باشد که عبارتند از: اسامی نویسندگان، عنوان، چکیده و کلمات کلیدی و حتی الامکان منابع و مآخذ هم انگلیسی باشد.

موارد فرعی هم وجود دارد که شامل این موارد است:

1- مجله باید حوزه بین المللی داشته باشد و به یک حوزه جغرافیایی خاص تعلق نداشته باشد.

2- در حوزه آن مجله، ترجیحاً مجله مشابه نباشد یا اگر هست آن مجله معیار برتری نسبت به آنها داشته باشد.

3- افراد به وجود آورنده آن حتی الامکان افراد شناخته شده ای باشند.

4- افراد به وجود آورنده، توزیع جغرافیایی مناسبی داشته باشند مثلاً همه ایرانی نباشند.

البته موارد فرعی، نمره اضافه دارد و در قبولی یا رد مجله از طرفISI نقش بازی نمی کند.

  • امیر عاش
  • ۰
  • ۰



دانلود موزیک ویدیو

ترانه شعر آهنگ نشدیم سینا حجازی

من یه خندم که میخونم من یه دیوونم که میدونم
من صدایه گریه ی نسلی شدم که داره میخنده و داغونه
اینقدر اشک واسه نداشته هاش ریخته که عاشقه ترنمه بارونه
بخند بازم بخند بازم بخند با خنده هات از غصمون کم شه
نمیدونم با این احتمالا این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم بخند بازم بخند با خنده هات از غصمون کم شه
نمیدونم با این خـبر شاید این روزگار وحشی آدم شه

تکست آهنگ نشدیم سینا حجازی

نسله من با لگد پدر از خواب پرید ولی باز روز پدر رفتو جوراب خرید
نسلی که سیلی خورد از تمام معلماش اما هیشکی رنگه اشکاشو ندید
ما که بنگی نشدیم سیخو سنگی نشدیم حاله ما خوب ه تمام ما مفنگی نشدیم
نسله من عاشقه پوسترایه رنگی بودو خواب میدید واسش جایزه ی ساز آوردن
یکی جفت پا میپرید تو رویات پاشو اسکل کپسول گاز آوردن
چه میشه کرد جهان رو هی داریم خالی میبندیم
با چشه باز اشک میریزیم با چشه بسته میخندیم
بخند بازم بخند بازم بخند با خنده هات از غصمون کم شه
نمیدونم با این خـبر شاید این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم بخند بازم بخند با خنده هات از غصمون کم شه
نمیدونم با این شاید این روزگار وحشی آدم شه
یآدم ون داده بودن دخمل ا بادکنکن هیشکی یآدم ون نداد که جهت چه میترکن
یآدم ون داده بودن پسرا شیرن کسی یآدم ون نداد چرا دلگیرن
زیر درخت آلبالو شادی مونو گم کردیم گریه به حاله خودمون خنده به مردم کردیم
عمو زنجیر باف چشامونو میبندیم تو پشته کوه بنداز ما بازم میخندیم
بخند بخند بازم بخند بازم بخند با خنده هات از غصمون کم شه
نمیدونم با این احتمالا این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم بخند بازم بخند با خنده هات از غصمون کم شه
نمیدونم با این شاید این روزگار وحشی آدم شه
**

  • امیر عاش